Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just some history

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stefano
Admin
Stefano


Aantal berichten : 104
Reputatie : 147
Registratiedatum : 22-08-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Thuis

Character sheet
Leeftijd: 21
Liefde: Do I look like a cute fluffy vampire?
Soort: Vampier

Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Just some history   Just some history I_icon_minitimema aug 27, 2012 5:43 am

| Riley |

Stefano trok zijn tas beter over zijn schouder toen hij door de gangen liep. Het was het laatste uurtje vandaag. Meestal de les die hij het meest haten. Soms begreep hij echt niet waarom hij hier nog de lessen volgde. Hij kon net zo goed een kamer zoeken in Club Blood, het maakte niet uit. Maar ja de meeste nieuwe leden trok je vaak wel door zelf door de school te rennen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij het klas lokaal binnen liep. Hij wist de naam niet eens van zijn geschiedenis leraar. Maar hij wist wel dat hij de grootste haat aan hem had. Nou ja misschien was haat wel erg overdreven, maar die man heeft geen een datum goed. Soms vond Stefano het leuk om hem te verbeteren en dan werd hij weer kwaad en mocht hij de les na en paar keer verlaten. Maar negen van tien keer letten Stefano niet meer op en deed hij maar alsof hij in zijn boek keek. Hij zocht zijn gewoonlijke plaats achterin de klas en gooide zijn tas op de grond. Hij liet zich op de stoel zakken en keek droogjes voor zich uit. "Goede middag meneer Tilmore." Zei de man die achter zijn bureau zat en streng naar hem keek. Stefano glimlachte maar gewoon vrienden en zwaaide even. Hij was veel meer geïnteresseerd in een leerling die hopelijk in deze klas zit. Stefano kende de jongen niet, dus hoopte hij maar gewoon dat ze samen geschiedenis hadden. Hij had hem voor de rest nog nooit eerder gezien. Hij kende hem als Riley. Hij had van Cher gehoord dat zij hem haar bloed gegeven heeft. Best interessant, hij wist niet dat Cher dat soort dingen deed. Dat deed er natuurlijk ook niet toe, ze was vrij in wat ze deed met haar bloed. Maar iets anders vond hij wel interessant. Een paar dagen later, dat Cher het aan hem vertelt had kreeg hij een aanmelding binnen van ene Riley. Als hij goed kan gokken kan hij alles er op leggen dat het waarschijnlijk dezelfde is als waar Cher het over had. Hij haalde zijn boeken uit zijn tas en hoorde de vervelende saaie stem van de leraar opnieuw zijn naam zeggen. "U bent er wel vroeg bij vandaag Meneer Tilmore."[/i] Stefano rolde met zijn ogen en keek naar de man.
[b]"We mochten eerder weg bij de andere les, sommige zijn naar kantine gegaan. Ik dacht laat ik u eens blij maken en gewoon meteen hier naar toe komen."
Zei Stefano met nog steeds dezelfde vriendelijk glimlach als die hij eerst had voor zijn leraar. Toen de bel ging stroomde de klas vol, Stefano door zocht de klas en rook alleen nog maar menselijk bloed. Fijn straks zat hij hier niet bij. Hij beet hard op zijn onderlip totdat de laatste paar leerlingen de klas binnen kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://clubblood.actieforum.com
Riley

Riley


Aantal berichten : 31
Reputatie : 34
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: You're nuts?
Soort: Half Vampier

Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some history   Just some history I_icon_minitimema aug 27, 2012 10:51 am

Verveeld tikte Riley wat met zijn potlood op de bank voor hem terwijl de leraar maar bleef zeveren over dingen die hem helemaal niets interesseerde. Godsdienst ging hem echt serieus niet helpen met wat hij wilde bereiken, net als het laatste uur van de dag. Het kon hem echt serieus niets schelen wat mensen in de middeleeuwen deden. Dit was het hier en nu, dus waarom zouden ze dat allemaal moeten weten? De enige vakken die hem echt interesseerden, waren vakken zoals chemie en fysica, daar had je tenminste iets aan. Die stoffen en formules gebruikte je tenminste in deze tijd, in tegenstelling tot katapulten en zwaarden. Tegenwoordig hoefde je nog maar de trekker van een revolver over te halen of de persoon op wie je het gemind had was al dood, als je tenminste geen vampier tegenover je had staan. Een vampier had zelfs geen revolver nodig om iemand te doden, gebruikte gewoon z'n tanden. Het schelle geluid van de bel zorgde ervoor dat hij opschrok uit zijn gedachten en tergend langzaam begon hij zijn spullen in te pakken. No way dat hij als een van de eerste bij die stomme les ging aankomen. Dat mochten de stuudjes van hem doen, hij maakte wel direct een goede eerste indruk door bijna als laatste die les binnen te lopen. Langzaam sjokte de jongen dood de gangen, achter een paar klasgenoten aan waarvan hij wist dat zij ook geschiedenis hadden. Als laatste binnenkomen ging nog door de beugel, maar hij wist zeker dat hij nooit op een goed blaadje bij leraren zou staan als hij helemaal niet kwam opdagen omdat hij verloren gelopen was. De verveelde uitdrukking op zijn gezicht maakte plaats voor een charmante toen hij de klas binnenliep en zijn ogen even over de kamer heen liet glijden. Fijn, een lege plaats achteraan in de klas naast iemand die er wel cool uitzag, tenminste iets positiefs. Zonder de leraar ook maar een blik waardig te keuren, liep Riley op de vrije plaats af, gooide zijn tas tegen de grond en ging zitten. "Riley O'Conner, aangenaam." Toch maar voorstellen, dan kreeg hij misschien een naam terug. Dat was de manier die zijn moeder hem had geleerd om vriendjes te maken toen hij ongeveer vijf was en voordat ze hem de rug toekeerde. Een grijns verscheen om zijn lippen bij die gedachte en wat ontspannen zakte hij onderuit op de stoel terwijl hij zijn potlood al klaar hield om deuntjes op zijn bank te tikken. Op de een of andere manier wist hij nu al dat dit een geweldig saaie les ging worden, jippie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefano
Admin
Stefano


Aantal berichten : 104
Reputatie : 147
Registratiedatum : 22-08-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Thuis

Character sheet
Leeftijd: 21
Liefde: Do I look like a cute fluffy vampire?
Soort: Vampier

Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some history   Just some history I_icon_minitimema aug 27, 2012 11:38 am

Stefano zuchtte zachtjes terwijl hij de leerlingen die binnen kwamen een voor een bekeek. Geen van de leerlingen leek op wat Cher hem vertelde. Al kon Cher soms nog wel eens overdrijven over iets, maar meestal zat ze wel goed. Hij trok zijn boek maar open en geloofde niet echt er in dat er nog mensen binnen zouden komen die Riley konden zijn. Hij beet zachtjes op de binnen kant van zijn wang terwijl hij de datums in het boek bekeek die weer eens niet waar waren. Man wat haatte hij dat, Stefano had weinig met geschiedenis. Wat gebeurd is, is gebeurd daar moet je niet langer over zeuren en vooral niet langer over na denken. Sommige dingen gebeuren met reden die je nooit zal begrijpen als je er zelf niet in staat. Andere dingen kan je wel begrijpen en zou je misschien anders aan pakken. Natuurlijk was Stefano ook niet altijd trots op wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft. Sommige moorden heeft hij gepleegd die totaal niet nodig waren anderen juist weer wel. Hij schudden zachtjes zijn hoofd toen hij op keek uit het boek en de laatste knul binnen kwam wandelen. Blijkbaar had hij het gemunt op de laatste vrije plaats naast hem. Stefano volgde hem lichtjes en keek hem aan toen hij zijn naam zei: "Riley O'Conner, aangenaam." Een klein glimlachje verscheen rond de lippen van Stefano.
"Aangenaam, Riley," Zei Stefano terwijl hij wat rechter op ging zitten. Dus dit was Riley. Cher had redelijk aan haar woord gehouden, hij had hem niet snel herkend. Maar nu je het zegt ja. "Stefano Tilmore." Stelde Stefano zich voor met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. Misschien dat er een belletje zou gaan rinkelen bij Riley, misschien ook niet. Eigenlijk kon het Stefano nu niet meer zoveel schelen hij wist in elk geval wie hij was nu. Stefano keek naar het potlood dat Riley vast hield.
"Jij bent fanatiek, of gebruik je het potlood eerder voor andere doel einden?" Vroeg Stefano droogjes terwijl de leraar om stilte schreeuwde. Stefano trok een wenkbrauw lichtjes op en keek even naar het bord en toen weer naar Riley.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://clubblood.actieforum.com
Riley

Riley


Aantal berichten : 31
Reputatie : 34
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: You're nuts?
Soort: Half Vampier

Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some history   Just some history I_icon_minitimedo aug 30, 2012 8:21 am

Waarom bestond er überhaupt eigenlijk zoiets als geschiedenis, of lieten ze mensen dat vak geven? Riley wilde wedden dat het veel cooler was om gewchiedenis te krijgen van een vampier die bijna alles zelf meegemaakt had. Mensen wisten alleen dingen uit boeken enzo en waarschijnlijk was de helft daarvan niet eens waar. Er waren genoeg mensen die graag dingen uit hun duim zogen en dan ervoor zorgden dat anderen al die dingen gingen geloven ook nog. Daar had hij dus een grote hekel aan, leugenaars. Zijn vader was er eentje geweest, net als zijn moeder. Als je liegt krijg je toch alleen maar problemen dus kon je evengoed gewoon meteen de waarheid vertellen, toch? Spijtig genoeg voor hem was zijn vader het helemaal niet met hem eens geweest, waardoor de jongen een bijna dood ervaring had meegemaakt. Wel, eigenlijk was hij liever helemaal dood geweest, dan was hij nu tenminste sneller dan de wind en kon hij met een armbeweging iemand vermoorden. Half vampier zijn had ook zo zijn voordelen. Zo was hij net iets sneller en sterker dan mensen en ging hij iets minder snel dood. Wat verrast ging Riley wat rechter op zijn stoel zitten toen de jongen zijn naam zei. Meende hij dat serieus of was hij een of andere grappenmaker die mensen zoals hem graag iets wijs maakte? Natuurlijk had hij al van Stefano gehoord, net zoals iedereen die een deel vampier in zich had of gewoon een vampier was. “Maak je een grapje?” De vraag was eruit voordat hij het wist en even keek hij naar het tafelblad. Al snel keek de jongen geïrriteerd op toen de leraar begon te schreeuwen. Zo moeilijk was het toch niet om gewoon te vragen om stilte in plaats van direct beginnen te schreeuwen? Volgens hem zou het niet lang duren voordat die gast zonder een druppel bloed ergens in een steeg ligt. “Ik heb in de negentien jaar dat ik leef zegmaar een liefde voor muziek gecreërt. Bij lessen die me niet interesseren, verzin ik nieuwe deuntjes en aangezien ik moeilijk met een gitaar in de klas kan gaan zitten, gebruik ik mijn potlood.” Als demonstratie tikte hij wat met zijn potlood op de bank zodat er iets van een deuntje gevormd werd. Natuurlijk ging het beter als hij gewoon een gitaar of piano te beschikking had, maar het kon er nog mee door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefano
Admin
Stefano


Aantal berichten : 104
Reputatie : 147
Registratiedatum : 22-08-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Thuis

Character sheet
Leeftijd: 21
Liefde: Do I look like a cute fluffy vampire?
Soort: Vampier

Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some history   Just some history I_icon_minitimeza sep 01, 2012 7:53 am

“Maak je een grapje?” Stefano keek op naar Riley en glimlachte daarna.
"Nu je het eigenlijk zegt, ja ik probeer al jaren lang vampier te worden zodat ik ook bloed kan op zuigen want dat lijkt me nog al erg leuk. Het liefst zou ik ook graag heel snel willen zijn en heel sterk want dan kan ik iedereen verslaan met de gym les." Zei Stefano met een serieus gezicht waar al snel een glimlach op verscheen.
"Nee serieus ik ben Stefano Tilmore." Stefano serieus. Ergens begreep hij wel dat hij het vroeg. Kom op waarom zou hij hier naar school gaan als hij al die lessen al bijna honderd keer heeft aan gehoord. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en schudden daarna lichtjes zijn hoofd. Dat deed er niet toe, hij zat er nou eenmaal om andere vampiers te helpen. “Ik heb in de negentien jaar dat ik leef zegmaar een liefde voor muziek gecreërt. Bij lessen die me niet interesseren, verzin ik nieuwe deuntjes en aangezien ik moeilijk met een gitaar in de klas kan gaan zitten, gebruik ik mijn potlood.” Stefano Grijnsde lichtjes en knikte.
"In mijn 524 jaar is ook nog nooit iemand op het idee gekomen om zo iets te doen. Met een gitaar in de klas zitten, dat zou pas echt hilarisch zijn. Voor al bij deze lolbroek." Stefano wees met zijn potlood naar de man die voor het bord stond. Druk aan het schrijven en gestrest raken door dat de leerlingen aan het praten waren en niet naar zijn oer saaie les luisteren. In de veertig jaar dat Stefano hier op school zat zag hij die man steeds meer gestrest raken. Het eerste jaar viel het nog wel mee, maar het tweede jaar zag je het steeds meer. Stefano grijnsde lichtjes bij die gedachte en richtte zich weer op Riley.
"Zo vertel eens, wat er is er met jouw gebeurt? Ik bedoel je transformatie." Vroeg Stefano. Hij was er wel naar benieuwd, hij had wel iets van Cher gehoord, maar niet alles. En als zij niet alles vertelde dan wilde hij juist alles weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://clubblood.actieforum.com
Riley

Riley


Aantal berichten : 31
Reputatie : 34
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: You're nuts?
Soort: Half Vampier

Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some history   Just some history I_icon_minitimewo sep 05, 2012 8:02 am

Als hij echt eerlijk moest zijn, vond hij Stefano nu al geweldig. Voor een vampier van meer dan 500 jaar oud was hij best wel lollig, iets dat je niet van iedereen kon zeggen. Nam nu die leraar vooraan in de klas. Die man was misschien wat meer dan vijftig jaar en was nu al zo stijf als een hark. Van een glimlach ging je niet dood hoor, net zoals van een grapje of iets dergelijks. Riley wist nu al dat hij zich geweldig hard ging vervelen in de lessen geschiedenis als er niemand zoals Stefano naast hem zat. Wedden dat hij nog niet eens twee minuten zou kunnen luisteren en al meteen op zijn bank zou liggen te slapen? Ja, hij sliep nog, heel graag zelfs. Volgens hem leefde je alleen maar om te slapen en te eten, iets dat hij dan ook gewoon deed. "Gymles, serieus? Dan nog liever bij een wedstrijd om al die mietjes in te maken." Geamuseerd grinnikte hij terwijl hij even naar de leraar keek om te zien of meneer door had dat ze eigenlijk helemaal niet opletten. Gelukkig voor hen was hij veel te hard bezig met de andere leerlingen te vervelen, dus konden zij lekker rustig verder praten. "Dat zal ik dan de volgende les eens proberen, eens zien wie nog naar de leraar zouden luisteren." Zachtjes tikte hij met zijn potlood op de bank terwijl hij er serieus aan dacht om zijn gitaar het klaslokaal binnen te smokkelen. Misschien moest hij het ding gewoon op zijn rug hangen met zijn rugzak erover. Die kerel zou dat waarschijnlijk toch niet zien, daar lette hij niet goed genoeg voor op. "Maar dude, waarom ga je al zolang naar school? Niets te doen ofzo?" Zo lang zou hij waarschijnlijk nooit naar school kunnen gaan. Dan kreeg hij vast en zeker een zenuwinzinking. Even vertrok Riley's gezicht toen Stefano over zijn transformatie begon en voor een moment was het net alsof hij weer onder water geduwd werd. "Wel, een paar dagen nadat ik vampierbloed binnen gekregen had, ging mijn vader een beetje over de rooie en duwde me in een ton vol met water totdat ik zegmaar vedronk..." Zijn ademhaling begon langzaam te piepen doordat het net was alsof hij weer ondergeduwd werd en snel zocht hij even naar zijn puffer om een grote teug lucht zijn longen in te werken. "...omdat ik astma heb, duurde het dus niet zo lang eer mijn hart stopte met kloppen. Natuurlijk was de ambulance er net optijd en konden die mensen ervoor zorgen dat mijn hart terug begon te kloppen. Toch was er een deel van de transformatie in werking gezet waardoor ik een kei leuk halfbloedje ben." Na die woorden leunde hij even achteruit en zette zijn stoel op twee poten terwijl hij zijn bruine ogen even op de leraar gericht hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just some history Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some history   Just some history I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just some history
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Usay High :: Usay High :: Lokalen-
Ga naar: