Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Darren Everdeen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Darren

Darren


Aantal berichten : 26
Reputatie : 38
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17 Years since 1855
Liefde: Love is like god, it doesn't exist.
Soort: Vampier

Darren Everdeen. Empty
BerichtOnderwerp: Darren Everdeen.   Darren Everdeen. I_icon_minitimedo aug 30, 2012 2:56 am

|| This life || << luister dit terwijl je leest.

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]

.STORY.

Mijn naam is Darren Everdeen, geboren in Canada, verder geleeft deze rpg. Snel zul je mijn leven volgen, mijn leven beschreven door Bente, misschien ken je haar wel van een eerder voorstel topic. Maar om weer terug te gaan naar mij; Darren, neem ik je mee in een kort levens verhaal. Hoe ik hier ben beland, en wat ik hier in vredens naam doe.

Vroeger als klein jochie heb ik altijd al piloot willen worden, ik droomde ervan om over de wereld rond te reizen. Delen van de hele wereld zien, nieuwe mensen leren kennen. Dat alles leek mij geweldig. Maar dingen veranderen, gedachtes veranderen. En nu ik onderhand al 17 ben, denk ik anders over het vroeger zo geweldige leven. Ik zie meer dingen, heb alles beter door en begrijp nu dat alles niet zo geweldig is. Zoals ik al eerder vertelde ben ik geboren in Canada, daar had ik een leven om zeker niet over te zeuren. Mijn ouders mochten dan wel niet zo veel geld hebben, toch waren we gelukkig. Mijn ouders waren liefdevolle mensen, hielden van het leven en kregen al jong kinderen. Eerst Primrose Everdeen, waarna ik ter wereld werd gebracht. En naar mijn overgroot opa werd vernoemd, Darren. Best raar, technisch gezien ben ik gewoon naar een rottend lijk vernoemd, dat mag ik eigenlijk niet zeggen, mijn overgroot opa was een trotse man. Ook niet meer, ik had hem nooit mogen leren kennen. Het leven ging snel, te snel voor mijn gevoel. Voor ik het wist gingen we verhuizen. Ik was 15 en weet het nog goed, heel goed. We vertrokken in de middag naar Amerika, een nieuw leven stond ons daar te wachten als een gelukkig gezin. We zouden gaan wonen in een bos. Mijn zus en ik kwamen eerder aan met het vliegtuig, mijn ouders moesten nog wat meubels naar het vliegveld brengen. De zus van mijn moeder, tante Eve zou ons opwachten en we zouden daar voor een tijdje blijven logeren totdat onze ouders ons op zouden komen halen en naar het nieuwe huis zouden gaan. Maar het logeer partijtje duurde langer, veel langer. De vlucht, Boeing 757. Je kent het vliegtuig misschien wel, het staat ook wel bekend als het meest bekende vliegtuig. Weet je niet wat ik bedoel? Misschien de datum 9/11 je meer, ja het is waar. Mijn ouders zaten in dat vliegtuig, en hebben het vrijwel niet overleefde. Dagen, maanden, jaren heb ik in verdriet verder geleefd. Als mensen vroegen hoe het met met me ging zie ik; 'het gaat wel goed' natuurlijk meende ik daar niets van. Maar dat hoefte ze niet te weten. Ik moest me erover heen zetten, aangezien mijn zus het er zwaarder mee had dan ik. We moesten verder met ons leven. Ook vond ik het rot voor Eve, het was niet makkelijk om twee zwaar deprisieffe pubers op te voeden. Maar ze deed het voor ons, voor mijn ouders. Dus zover ging het leven verder, en stonden Primrose en ik bekend als de broer en zus zonder ouders. En aangezien het nu zo''n twee jaar geleden is, voel ik minder verdriet. Ik heb ermee leren leven, ga nu naar school heb vrienden gemaakt en heb zelfs een baantje. Ik leid een normaal leven, en alles gaat zoals het moet. Ik zou blij moeten zijn, ik doe ook blij. Maar toch heeft de dood van mijn ouders wel iets in mijn verandert.


.PERSONAL.

.Name. Darren Everdeen
.Age. 17 Years
.Sex. Male
.Breed. Vampire


.LOOKS.

.Hair. Dark Brown
.Eyes. Brown
.Style. Most simply fitting clothes.
.Voiche. Die jongen die je hoort praten

.CHARACTER.

Zijn karakter is geleidelijk rustig en vriendelijk. Door zijn rustige aard heeft hij veel geduld, en accepteert hij andere makkelijk in zijn omgeving. Darren brengt veel tijd door met zijn maker. Als je Darren eenmaal leert kennen en hij weet je te vertrouwen als vriend dan zal hij altijd voor je klaar staan, en doet hij graag dingen voor je. Hij houd er alleen niet van als je liegt. Als je Darren eenmaal leert kennen kom je erachter dat hij niet alleen die stille jongen is, maar hij ook super gezellig kan zijn, en af en toe de nodige lol mee krijgt.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darren Everdeen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maker Darren.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Voorstellen :: Karakter-
Ga naar: