Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kiss me agian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stefan

Stefan


Aantal berichten : 19
Reputatie : 23
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: Jared, we're sexy and free
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimeza aug 25, 2012 9:26 am

Stefan aarzelde toen hij in zijn kast keek op zoek naar een leuke t-shirt. Uiteindelijk pakte hij een blauwe en trok die aan. Hij deed zijn kast deur dicht en draaide zich om op zoek naar zijn schoenen. Ja soms was hij een rommelkont maar zo was hij nu eenmaal. Zijn ene schoen vond hij onder zijn bed en weer een andere lag op de kast. Wat die daar deed wist hij natuurlijk niet, maar dat maakte niet veel uit. Zolang hij ze maar had. Uiteindelijk keek hij voor de laatste keer nog eens in de spiegel voor hij zijn kamer verliet. Hij moest er immers top uit zien voor zijn liefje. Wat natuurlijk een onzin was maar hij wou iets leuks met hem doen. Aangezien ze sinds vandaag precies een half jaar een relatie had. Plots besefte hij dat hij wat vergeten was en vloekend rende hij dan ook terug naar zijn kamer. Eenmaal daar gooide hij de deur los en zocht naar de rugzak. Die eenmaal gevonden deed hij de banden om zijn schouders en rende naar de kamer van Jared, die hij trouwens met best een vreemde meid deelde. Maar misschien viel het allemaal wel mee. Met een grijns deed hij de deur los en liep naar binnen. Zonder ook maar wat te zeggen tilde hij Jared in zijn armen en rende de kamer uit. Grinnikend rende hij de trappen af en eenmaal beneden zette hij Jared op zijn benen. "Hey schoonheid.", fluisterde hij zacht voordat hij zijn lippen kort op de zijne drukte. Vervolgens pakte hij zijn hand en trok hem licht dwingend mee het huis uit. Stefan was zo blij dat ze weg waren uit dat gesticht. Het ging beter met hem dan hij had verwacht. Hij was hier immers met zijn beste vrienden. Jared, Percy en natuurlijk de beeldige Dahlia. Echter was zij niet ontsnapt uit het gesticht maar ze werd ontslagen omdat ze gezond verklaard was. Stefan vond het heel lief van haar dat ze Percy op kwam zoeken en beloofde dat ze op hem zou wachten. Dat was nu echte liefde. Net zoiets als hij en Jared hadden. Zacht kneep hij in zijn hand en grinnikte. Eenmaal bij het meer zocht hij een mooi plekje op waarna hij zijn rugzak af deed en hem open ristte. Hij haalde er een kleed uit en legde die er neer. Vervolgens haalde hij ook eten, drinken, bloemen en een pakje te voorschijn die hij allemaal neer legde. Vervolgens keek hij glunderend naar Jared. Uiteindelijk trok hij hem tegen hem aan en drukte zijn lippen weer op de zijne. "Gefeliciteerd liefje, we hebben nu een half jaar precies." fluisterde hij zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 13
Reputatie : 15
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens

Character sheet
Leeftijd: 20
Liefde: Stefan, spring maar achter op bij mij, achter op mijn fiets!
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimeza aug 25, 2012 10:48 am

Nog maar kort was hij hier, hij had zijn spullen die avond ervoor opgeruimt en nu werd hij wakker. Hij had goed geslapen, ondanks dat zijn kamergenote een voorliefde had voor enorm harde muziek. ’s Nachts had hij daar gelukkig niks van gemerkt en lui werd hij wakker. Meteen besefte hij dat vandaag geen normale dag was, vandaag had hij precies een half jaar met Stefan. Natuurlijk had hij zich hier op voorbereid. Het was niet iets wat zomaar gebeurde, voor de eerste keer voor hem zelfs. Hij had nooit eerder zo’n lange relatie gehad met iemand.
Stilletjes keek hij even naar Emble’s bed maar zag niet meer als een hoopje onder dekens dus hij wist niet of ze er eigenlijk was of niet. Het konden ook kussens zijn. Zo zacht mogelijk stond hij op en keek in de spiegel. Wat zag hij er toch weer ontzettend wakker uit. Snel plenste hij water in zijn gezicht en kleedde zich aan. Een blousje natuurlijk (zie foto) en een spijkerbroek, heel ingewikkeld dus. Aangezien hij hier pas net zat was alles nog wel redelijk geordent in zijn kast. Gelijk schoof hij zijn het pakje voor Stefan in zijn broekzak, dat was eigenlijk het enige wat hij vandaag niet mocht vergeten. Net toen hij het laatste knoopje dichtknoopte kwam er iemand binnen vallen en Jared keek om, om te zien wie het was. Er verscheen een brede glimlach op zijn gezicht toen hij zag wie het was en voor hij ook maar iets kon doen werd hij ineens opgetild. Jared lachtte toen Stefan met hem de trappen af rende en werd eenmaal beneden weer gewoon neer gezet. ”Hey schoonheid.” Jared grijnsde en kustte hem terug. “Goedemorgen knapperd.” Hij lachtte even om hun woorden, elke buitenstaander die hun niet kende zou het belachelijk vinden hoe ze tegen elkaar praatten. Het klonk natuurlijk ook wel grappig dan, voor hun was het natuurlijk anders. Jared genoot van elk moment dat ze met zijn 2en waren en de aandacht die ze elkaar gaven.
Eigenlijk had hij geen idee van wat Stefan van plan was, zoals wel vaker eigenlijk. Maar het was altijd leuk, dus daar maakte hij zich geen zorgen over. Zonder tegen te stribbelen liet hij zich meetrekken. Uiteindelijk kwamen ze bij een meer wat hij nog nooit gezien had. Het zag er mooi uit, romantisch ook. Jared glimlachtte even en volgde Stefan verder tot ze een goed plekje hadden gevonden. Stefan had zich er helemaal op voorbereid want hij stalde alle spullen die ze nodig hadden uit op het gras. Als laatste een pakje en ondanks dat Jared er ook een voor Stefan had was hij toch even verrast. Het was ook allemaal wel onwerkelijk dat ze al een half jaar iets hadden. Jared keek even naar het kleedje vol spullen en toen naar Stefan. ‘Wouw Stefan dat is echt… zo lief…’ dat laatste sprak hij zachter en keek weer naar Stefan die hem dichter tegen zich aan drukte. Jared zoende hem terug en gaf hem een knuffel, gewoon omdat hij daar zin in had. Hij snoof de geur op van hem en genoot van Stefan tegen hem aan. Hij liet hem iets losser en keek hem weer aan. ”Gefeliciteerd liefje, we hebben nu een half jaar precies.” Jared glimlachtte. “Jij gefeliciteerd… op naar het volgende half jaar” fluisterde hij terug en prutste het pakje uit zijn broekzak. “En daarom heb ik dit.” Hij gaf het aan hem en keek nieuwsgierig toe. Hij was wel benieuwd wat Stefan er van vond, misschien vond hij het afgezaagd. Voorzichtig zette hij een stapje naar achteren om hem wat ruimte te geven om het uit te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Aantal berichten : 19
Reputatie : 23
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: Jared, we're sexy and free
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimezo aug 26, 2012 4:03 am

Stefan grinnikte toen hij de blik van Jared zag toen hij de kamer binnen kwam en hem in zijn armen mee nam naar beneden. Toen hij dan ook eindelijk zijn lippen voelde was zijn hele dag weer goed. Zijn dag was altijd beter als hij bij hem was. Ook al was het maar een paar minuten. Eigenlijk had hij geluk dat hij Jared leerde kennen. Sinds hij hem kende was zijn leven veranderd. Hij had weer meer zin in het leven. Daarbij had hij echte liefde leren kennen. Iets wat hij daar voor nog niet echt kende. Nou ja wel liefde voor familie en vrienden maar liefde voor een partner, soul mate of hoe het ook genoemd werd daar wist hij niet echt veel over. Ondanks dat hij best al wel wat relaties had gehad, hadden die nooit echt lang strand gehouden. Waarschijnlijk kwam dat door zijn aandoening. In Jared's ogen was hij gewoon Stefan. Niet iemand met een ziekte of aandoening. En Jared was in zijn ogen ook gewoon Jared. “Goedemorgen knapperd.” Stefan grinnikte om zijn woorden. Ze klonken haast een getrouwd stel. En dat vond hij totaal niet erg. Eerlijk gezegd zou hij best met hem willen trouwen. Maar daar was het nog te vroeg voor. Trouwens misschien eindigde het wel heel anders. Maar daar wou hij nu niet echt bepaald aan denken. Hij dacht liever aan nu. Aangezien hij hem nog lang niet kwijt wou. Terwijl ze hand in hand liepen merkte hij sommige blikken die vreemdelingen naar hen toe worpen. Het maakte hem niet meer uit wat ze er eigenlijk over dachten. Stefan schudde kort zijn hoofd om er niet bij naar te denken. Toen hij alles klaar had liggen keek hij naar Jared. Zijn reactie liet iets in hem nog vrolijker worden dan dat hij al was. ‘Wouw Stefan dat is echt… zo lief…’ Hij grinnikte om zijn woorden en beet kort op zijn lip. Hij vond hem dus lief. Natuurlijk wist hij dat wel maar het was altijd fijn om het weer te horen. Toen Jared hem dan ook een knuffel gaf, zorgde hij dat er voor dat hij hem stevig in zijn armen had. Hij genoot van zijn lichaam tegen de zijne aan en wou het liefst zo de hele tijd blijven staan. Maar helaas kwam er een einde aan. “Jij gefeliciteerd… op naar het volgende half jaar” Hij grinnikte om zijn woorden en keek Jared aan. "Die gaat er zeker komen." Stefan keek Jared aan toen hij iets pakte. Wat was hij van plan. Toen Stefan het pakje aan pakte keek hij er verbaast naar. Vervolgens pakte hij het pakje uit en een grote grijns verscheen op zijn gezicht toen hij de ring zag. Hij was prachtig en prefect. Stefan deed hem om en keek Jared aan. Vervolgens trok hij hem weer in zijn armen en kuste hem. "Dank je.", fluisterde hij. Uiteindelijk liet hij hem los en ging op het kleed zitten. Stefan klopte op een plek naast hem en pakte zijn pakje. Toen hij dan ook zat legde hij het pakje in zijn handen. "Ik hoop dat je het leuk vind." sprak hij zacht. Daarna liet hij zijn blik op de ring vallen en was er echt blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 13
Reputatie : 15
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens

Character sheet
Leeftijd: 20
Liefde: Stefan, spring maar achter op bij mij, achter op mijn fiets!
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimezo aug 26, 2012 9:15 am

Terwijl Jared naar Stefan keek zag hij dat er een verbaasde blik op zijn gezicht verscheen. Toch wel, hij was wel verbaasd, Jared wachtte af tot Stefan het had uitgepakt. Gefocust op het pakje, tot het uitgepakt en hij naar Stefans gezicht keek. Er was een brede grijns verschenen, de grijns waar hij toch zo dol op. Maar hij vond het niet idioot toch? Blijkbaar toch niet want Stefan deed hem ook direct om. Het stond hem goed, een ring, het was natuurlijk een mannenring, het stond hem.. Sexy. Voor hij hem daarmee kon complimenteren werd hij tot zijn genoeg alweer in Stefans armen getrokken. Jared kustte hem terug ”Dankje”
Jared schudde zijn hoofd als in gebaar dat het niks was. Hij hoefde hem niet te bedanken voor dat. Hij had het graag gedaan, heel graag. Stefan had hem ondertussen gelaten en klopte naast zich op het kleedje, nou en of hij daar wilde zitten. Snel ging hij naast hem zitten en had echt de neiging om tegen hem aan te kruipen. Maar eerst iets anders, hij kreeg namelijk een pakje in zijn handen geduwt. Nieuwsgierig keek hij naar de vorm van het pakketje en de vorm leek best veel op wat hij aan Stefan had gegeven. Ongeduldig scheurde hij het papier er af, een slechte eigenschap die hij nu eenmaal had. In het papier zat een doosje en toen hij dat doosje opende zag hij een ketting liggen. Glunderend haalde hij het er uit en bekeek het eens goed. Het was echt een heel mooi kettinkje. Er aan hing een letter S. Gelijk deed hij hem om en keek er nog eens naar. ‘Dankjewel’ zei hij nog een beetje verbaasd dat hij dat had gekregen.
Vervolgens kroop hij dichter tegen Stefan aan duwde hem achterover zodat hij op zijn rug lag. Jared grinnikte even en kroop vervolgens over hem heen. Zo half op hem liggend drukte hij een kusje in zijn nek en vervolgens op zijn mond. Stefan niet loslatend kroop hij verder over hem tot hij bovenop hem lag. Hij liet Stefans lippen even los om hem vrolijk aan te kijken en streek met zijn hand langs zijn wang. Een paar weken geleden, net na de ontsnapping uit Disturbia was Stefan naar de kapper geweest en had het gewoon laten milimeteren. In het begin was dat… schokkend maar nu kon hij het juist alleen maar waarderen. Het maakte hem stoerder en daar hield hij wel van. Opnieuw zoende hij Stefan, dit keer iets heftiger als ervoor. Jared streelde met zijn tong langs die van Stefan.- meh xD- Het gevoel als ze zo bezig waren werd nooit minder, het was altijd zo… heftig, maar op een fijne manier natuurlijk. Eigenlijk was het best wel openbaar waar ze nu bezig waren. Iedereen kon het zien, niet iedereen wilde het misschien zien. Achja, gelukkig konden mensen de andere kant op kijken. Jared zat er niet mee, helemaal niet zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Aantal berichten : 19
Reputatie : 23
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: Jared, we're sexy and free
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimema aug 27, 2012 3:15 am

Met een glimlach keek hij toe hoe Jared het papier er van af scheurde. Het was best grappig dat hij zich niet in kon houden. En eigenlijk ook wel schattig. Stefan keek naar zijn gezicht toen hij de ketting zag, aan zijn blik te merken was hij er blij mee. Opgelucht zuchtte hij zacht. Hij had echt getwijfeld wat hij nu eigenlijk moest kopen. En het was geslaagd. En daar was hij echt blij om. Glimlachend sloeg hij een arm om Jared heen maar voor hij het wist lag hij half in het gras. Grinnikend keek hij Jared aan. Toen hij zijn lippen in zijn nek voelde sloot hij kort zijn ogen en grijnsde toen hij ze al snel op zijn lippen voelde. Stefan zoende hem terug en sloeg een arm om zijn nek om hem nog dichter tegen hem aan te trekken. Toen Jared zijn lippen los liet keek hij hem aan. Toen Jared zijn wang aan raakte gleed er een rilling door zijn lichaam. Zelfs liet hij zijn handen door zijn haar gaan en trok er zachtjes aan. Aan de ene kant had hij spijt dat hij zijn haar af had laten knippen. Maar aan de andere kant ook weer niet. Hij vond het op zich wel mooi staan. Daarbij hoefde hij nu ook niet zijn haar te doen. Dat was wel weer makkelijke. Stefan had dan ook veel lol gehad toen Jared het zag. Hij was geschrokt maar het duurde niet lang voor dat Stefan te horen kreeg dat hij het stoer vond. En daar was hij het helemaal mee eens. Hij vond het zelf ook leuker en stoerder staan. Maar het ging er om wat hij er zelf van vond dus zat het wel goed. Toen Jared hem weer zoende, zoende hij terug en liet zijn hand afdwalen op zijn rug. Stefan's hand belande in zijn broekzak waar hij hem liet zitten. Wat hij trouwens wel vaker deed. Uiteindelijk trok hij zich terug en draaide hen om. "Zullen we wat gaan eten?" Stefan kon het niet laten om nog een kus op zijn lippen te drukken voor hij recht ging zitten. Hij pakte twee plastic boordjes en pakte Jared's lievelings eten. "Kijk eens wat ik mee heb genomen." sprak hij met een glimlach toen hij Jared aan keek.

-Flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 13
Reputatie : 15
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens

Character sheet
Leeftijd: 20
Liefde: Stefan, spring maar achter op bij mij, achter op mijn fiets!
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimedo aug 30, 2012 8:57 am

Jared ging weer eens helemaal op in het moment. Zoals altijd als hij met Stefan was, elke blik, opmerking, aanraking genoot hij van. Dat klonk natuurlijk weer ontzettend dramatisch, wat het misschien ook wel was, maar het was gewoon de waarheid. In gedachtes mocht je gelukkig alles denken wat je wilde, dus niemand hoefde toch ook te weten wat hj dacht op dit moment. Niet veel eigenlijk, Stefan, Stefan en… Stefan!
Hij voelde de hand van Stefan over zijn rug glijden en glimlachtte even. Stefan wist ondertussen dondersgoed waar hij gevoelig voor was en dit was er zeker een. Jared voelde even later ook Stefans hand in zijn broekzak en probeerde zich niet te veel concentreren op dat gevoel. Hij deed veel met hem. In het halve jaar dat ze iets hadden, hadden ze het nog nooit gedaan. Om het maar even het te noemen. De eerste keer dat het er bijna aan zat te komen had Jared het afgewezen… Achteraf was het misschien wel suf geweest, maar dat was nou eenmaal hoe dingen liepen. Misschien werd het eens tijd, maar het was vooral iets wat spontaan moest gebeuren, vond hij dan. En eigenlijk dacht hij wel dat Stefan het met hem eens zou zijn. Achja, daar hoefde hij zich niet druk over te maken. Dat hoefde nooit in hun relatie echt, alles ging chill en kwam op zijn tijd. Ze maakte geen ruzie en als er iets was kon je het gewoon zeggen.
Aan elke zoen kwam een einde, zo ook aan deze want even later zaten ze weer gewoon op het picknickplek en was het tijd waar ze echt voor kwamen. Picknicken! Hij kreeg een plastic bordje en was wel benieuwd wat ze nu eigenlijk gingen eten. ”Kijk eens wat ik meegenomen heb?” Jared keek nieuwsgierig naar wat Stefan uit het mandje pakte en toen hij het zag verscheen er een brede grijns op zijn gezicht. Het waren hamburgers, als er iets was wat hij lekker was, dan waren het wel hamburgers. En eeuwen geleden was het ook dat hij die had gegeten. De laatste keer was in New York aangezien ze bij Disturbia alleen maar hetzelfde hadden gekregen. Hier had hij nog niet eerder gegeten dus het was echt héél lang geleden.
“Heerlijk!” riep hij overblij uit en pakte er een aan waar hij direct een hap uit nam. Het was alsof hij een stap in de hemel zette, alsof hij eindelijk adem kreeg na een tijd in het waren te hebben gezeten, als grond onder je voeten na uren in de lucht zweven, als… Alsof je je enorme berg huiswerk eindelijk af had. Het was gewoon geweldig. Kort sloot hij zijn ogen en zuchtte tevreden. Al snel opende hij zijn ogen weer en keek naar het meer. Het was een mooie locatie om te picknicken, ook voor andere activiteiten natuurlijk. Vooral ’s nachts… “hmmm” mompelde, hij nog nagenietend van de hamburger, maar ook van het uitzicht en gewoon het feit dat ze hier waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Aantal berichten : 19
Reputatie : 23
Registratiedatum : 24-08-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Liefde: Jared, we're sexy and free
Soort: Mens

Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitimewo sep 05, 2012 9:25 am

Stefan moest toe geven dat hij al vanaf het begin naar Jared verlangde. Als het aan hem lag hadden ze het al lang gedaan. Maar hij respecteerde Jared dus wachtte hij ook tot dat Jared er aan toe was. Het was immers een groot iets, heel anders dan dat je het met een vrouw deed. Bij een vrouw was het zo makkelijk. Stefan glimlachte kort toen hij naar Jared keek. Voor nu was de liefde die ze elkaar gaven genoeg. Hij zou wachten op hem, al was het eeuwen. Want de eerste keer moet goed zijn. En natuurlijk heerlijk. Dat was logies. Maar het scheelde wel dat ze nu beide wisten waar de ander gevoelig voor was en fijn vond. Zo konden ze beide geen fouten maken en dat was alleen maar goed. Toen ze eenmaal op de kleed zaten keek hij Jared aan en zag aan zijn gezicht dat hij nieuwsgierig was. Hij wist dat Jared dol was op hamburgers. Hij had hem vaak genoeg horen zeggen dat, dat het eerste was wat hij wou. En voor zo ver hij het wist had Jared sinds dat ze in het kliniek zaten er geen een meer gehad. Dus hij kon het dan ook niet laten om ze op te halen. Gelukkig waren ze nog warm en had de tas goed geholpen. Toen hij de burger op zijn bord legde keek hij glimlachend naar Jared. Het was leuk om te zien dat hij hem kon verrassen. “Heerlijk!” Met een grijns keek hij toe hoe Jared aan zijn eerste hap begon voordat hij er zelf een pakte. Hij moest toe geven dat ze lekker waren maar hij had toch liever wat anders. Stefan nam ook een hap en bleef Jared aan kijken. Na een paar happen zette hij zijn boordje neer en haalde de wat te drinken te voorschijn. Stefan had besloten om twee flessen sinas en cola mee te nemen. Geen idee wat Jared wou drinken. Glimlachend deed hij wat in en at zijn hamburger nu ook op. Stefan veegde zijn mond schoon en boog voorover en drukte zijn lippen tegen zijn wang. "Ik ben blij dat je hem lekker vind." Grijnsde hij. Stefan nam zelf wat te drinken en keek naar het water. Eigenlijk had hij zin om er in te springen wat hij dan ook deed. Stefan deed zijn schoenen en sokken uit. Vervolgens ging zijn shirt en broek uit. Zonder ook maar wat te zeggen liep hij het water in en dook onder water. Toen hij weer boven kwam keek hij met een grijns naar Jared. "Kom er ook in het water is heerlijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kiss me agian  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiss me agian    Kiss me agian  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kiss me agian
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Usay High :: Het meer-
Ga naar: